top of page

MINE SOMMER- FAVORITTER OG EN RABATTKODE TIL DEG


Betalt annonsørinnhold

Å endre det man har på veggene er kanskje den enkleste og billigste måten å fornye interiøret på.

Mine favoritter til uterommet fra Desenio

Ute har blitt det nye inne og da Desenio tok kontakt og lurte på om jeg hadde lyst å velge ut mine favoritter blant deres posters og prints, benyttet jeg anledningen til å oppgradere uterommet mitt. Hos Desenio finner du et av Skandinavias største utvalg av plakater med rammer. Faktisk var det så mye flott å velge mellom at det ble vanskelig. Men her ser du hva jeg endte opp med:

Jeg valgte sommertema på mine bilder fra Desenio.

Jeg har valgt tre sommerlige naturmotiver til min utevegg. Alle i sarte, duse og fine farger. Plakatene finner du her; Plant on pink two, Seascape og Flamingo black and white.

På nettsiden til Desenio finner du en inspirasjonsside hvor du får se mange eksempler på hvilke posters og rammer du kan kombinere. Utvalget av rammer er også veldig bra, og det er få steder det er mulig å få tak i store rammer i 70x100. Men det har Desenio i både gull, sølv, sort, hvitt, kobber og eik. I tillegg har de veldig godt utvalg i lister, passepartout, hangers, klemmer, washitape og bildehyller.

Rabattkode:

Jeg har fått lov å dele en rabattkode med dere. Koden er ”INTERIORWIFE” og den gir 25% rabatt hos Desenio mellom 20.-22. juni (gjelder ikke handpicked og rammer).

Ha en fin sommerkveld! :)


RECENT POSTS

ARCHIVE

bottom of page