top of page

Hils på Kartell by Laufen og Vola


Betalt annonsørinnhold

Nå er det like før jeg kan finne frem badesalt og cava, her kommer en liten update på badet vi lager i samarbeid med Rørkjøp!

Nå har vi fått microsementen på gulv og vegger, og badekaret og Vola-kranen er satt opp. Og nå er det ikke lenge før jeg kan fylle vann i karet! :)

Til venstre på bildet under kommer det en enkel dusjvegg fra gulv til tak. På veggen er det innebygget armatur fra Laufen, og på gulvet har jeg valgt sluk fra Purus. Dusjhodet er svært og montert i taket, også den fra Laufen. Den ser fantastisk god ut! :)

På gulv og deler av veggene har vi altså valgt microsement. Resten av veggene på badet er er malt med våtromsmaling - enkel og ren stil, med andre ord. Og uten en eneste flis :) Jeg kan lage et eget innlegg på microsement senere hvis ønskelig - for her er det mye do’s and don’ts, for å si det slik.

Det var for øvrig litt skummelt å kjøpe det aller nyeste karet i Laufen-sortementet usett. Det hadde nemlig ikke kommet til Norge da jeg bestilte det, men jeg syntes den organiske formen var helt nydelig på bildene i katalogene og falt pladask! Heldigvis var karet like fint i vikreligheten også. Jeg ble skikkelig fornøyd! Den gulvmonterte Volakranen er en klassiker designet av Arne Jacobsen som jeg har ønsket meg lenge. Den var faktisk det første jeg kjøpte til det nye badet og den har ligget i esken sin i kjelleren her siden april. Og nå står den der i all sin design-prakt og bare flotter seg og venter på vann.

Gleder meg veldig til resten av produktene blir montert, og ikke minst til jeg kan begynne med detaljene i innredningen :)

Lyst å lese mer om produktvalgene mine? Se tidligere innlegg her.

Lyst å freshe opp badet eller rehabilitere hele badet? Da burde du ta en prat med Rørkjøp, hvor du også kan kjøpe produktene. Her kan du lese mer om Rørkjøp!

RECENT POSTS

ARCHIVE

bottom of page